Přestanou-li signální světla fungovat, neprodleně se nahradí světly nouzovými, přičemž může být:
Opakované řady úderů na zvon nebo dlouhé zvukové signály dává:
Tato signalizační světla nese:
Plavidlo, které se ocitlo v nouzi a chce požádat o pomoc:
Nasedne-li nebo potopí-li se plavidlo v plavební dráze, je jeho vůdce povinen:
Termínem "snížená viditelnost" se v pravidlech plavebního provozu rozumí:
Zvukový signál "řada velmi krátkých zvuků" znamená:
Plujícím plavidlem se ve smyslu pravidel plavebního provozu rozumí:
Kývání červeným světlem (na malém plavidle lze bílým světlem) znamená:
Termínem "dlouhý zvuk" se ve smyslu pravidel plavebního provozu rozumí zvuk, trvající asi:
Poznávací znaky plavidel, s výjimkou malých plavidel, musí být provedeny:
Termínem "krátký zvuk" se ve smyslu pravidel plavebního provozu rozumí zvuk, trvající asi:
Termínem "kormidelna" se ve smyslu pravidel plavebního provozu rozumí:
Termínem "den" se v pravidlech plavebního provozu rozumí doba:
Zvukový signál "opakovaná řada dlouhých zvuků" znamená:
Převozní lodě, které neplují volně, stojící na svém stanovišti, nesou v noci:
V návěstních svítilnách plavidel se ve smyslu pravidel plavebního provozu použije jen světlo bílé, červené, zelené, žluté:
Stojící plavidla kotví nebo se vyvazují:
Mezi vyvazovací výstroj patří:
Lekážní plachta se posunuje pod proraženým trupem:
Sochory slouží při vyvázání plavidla k:
První pomoc postiženému při popálení spočívá v:
Oko na laně vytvořené lanovou sponou může být použito na:
Plavidlo stojící u břehu musí být opatřeno:
Lodní obšívka na plavidle je:
Převozní loď je charakterizována:
Oko na vázacím laně na plavidle:
U dřevěných převozních lodí se ponorový znak vyznačí:
Ponorovým znakem je u převozních lodí: