Tento signální znak (tabule) znamená:
Termínem "plavidlo s vlastním pohonem" se ve smyslu pravidel plavebního provozu rozumí:
Volně plující převozní lodě v provozu, stojící na svém stanovišti, nesou:
Plují-li plavidla směry, které vylučují jakékoli nebezpečí kolize:
Blokuje-li vodící lano převozní lodě plavební dráhu, pro nalodění nebo vylodění na protilehlé straně vůči straně, na níž je lano upevněno:
Zvukový signál "čtyři krátké zvuky" znamená:
Ve vjezdech do přítoků a výjezdech z nich je stání zakázáno:
Zvukový signál "dva krátké zvuky" daný plavidlem plujícím po proudu, znamená:
Kývání červeným světlem (na malém plavidle lze bílým světlem) znamená:
Zjistí-li posádka plavidla neznámou překážku na vodní cestě, je vůdce plavidla povinen:
Výstražní znaky, kdy jedno nebo dvě bílá světla vedle sebe svítí nepřerušovaně, mají tento význam:
Tato signalizační světla nese:
Jedno červené nebo dvě červená světla vedle sebe, osazená na jedné nebo na obou stranách plavební komory značí:
Lodní siréna nebo houkačka plavidla s vlastním pohonem, vyjma malých plavidel, má předepsanou hladinu akustického tlaku zvučnost:
V bočně svázané sestavě se povinnost signalizace zvonem, při stání za snížené viditelnosti, vztahuje:
Plavidlům s vlastním pohonem, která vlečou, tlačí nebo bočně vedou sestavu plavidel, je zakázáno:
Používání okovaných bidel a háčků k odstrkování plavidel v plavebních komorách:
Řada úderů na zvon trvá asi:
Nemá-li stojící plavidlo vůdce, stanoví hlídku nebo dohled:
Zvukový signál "jeden dlouhý zvuk, po kterém následují dva krátké zvuky" znamená:
Tento signální znak (tabule) znamená:
Plavidlo v nouzi, které potřebuje pomoc, může signalizovat:
Zvukový signál "jeden dlouhý zvuk, opakující se v intervalech, ne delších než 1 minuta“ znamená:
Nemůže-li se předjíždění s ohledem na možnost nebezpečí srážky uskutečnit, musí předjížděné plavidlo dát signál:
V úsecích obratišť vyznačených signálním znakem „Místo doporučené pro obrat“:
Tento signální znak, (tabule), znamená:
Tato signalizační světla nese:
Vyvázat plavidlo v přístavu k boku jiného stojícího plavidla:
Podstatou říční regulace je výstavba:
Jedním z pravidel vedení radiového provozu je:
Při sklonu břehu 1: 3 je hloubka vody 2 m od styku s břehem ve vzdálenosti:
Součástí vodní cesty jsou:
Ve schématu potrubního systému obecně znázorňuje tato značka:
Vstupní hrdla vevařená do lodního tělesa, nejčastěji do outoru, se nazývají:
Zařízení vlečného háku na odpojení vlečného lana musí umožnit:
Palec pacholete slouží k:
Pevnost lodního tělesa se rozděluje na: